قوانین و شرایط

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آژیکو :
 فروشگاه اینترنتی آژیکو تحت مالکیت مادی و معنوی شرکت آژینه صنعت نقش جهان ( به شماره ثبت 59565) می باشد و در این مستند به اختصار از عبارت "آژیکو" استفاده خواهد شد.
 1- ورود کاربران به سایت آژیکو در هر حالتی ( بررسی پروفایل ، سفارش ، مطالعه متن ، ثبت سفارش و ...) به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین آژیکو می باشد. و در این مستند از کلمه "مشتری" یا "کاربر" استفاده خواهد شد.
2- شرایط و قوانین فعلی جایگزین کلیه شرایط و قوانین قبلی خواهد بود و آژیکو ممکن است بدون اطلاع قبلی به کاربر نسبت به تغییر شرایط و قوانین اقدام کند.
ارسال کالا :
1- تحویل کالا فعلا تا اطلاع ثانوی به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.
2- از پذیرفتن کالای مشتری از سایر همکاران یا تحویل کالای مشتری به آنها معذوریم.
3- کالای مشتری صرفا به مقصد تعیین شده توسط مشتری ارسال خواهد شد.
4- در روش تحویل کالا توسط پیک صرفا به آدرس تعیین شده و به خود مشتری تحویل داده خواهد شد. در غیر اینصورت کالا برگشت خواهد خورد.
5- در روش تحویل کالا توسط پست یا باربری و سایر روش های پس کرایه زمان حمل تا مقصد و نیز کیفیت بسته موقع تحویل از عهده آژیکو خارج است.

مرجوع کردن سفارش :
شرایط کلی:
1- در موقع تحویل گرفتن سفارش عدم تطابق اقلام با اصل سفارش (تعداد ، شماره فنی و غیره) باید سریعا و در همان روز به اطلاع آژیکو رسانده شود.
2- هزینه مرجوع کردن تا محل آژیکو به عهده مشتری می باشد.
3- اصل فاکتور سفارش باید به همراه خود سفارش به آژیکو تحویل گردد.
4- بسته بندی محصول باید کاملا سالم و قابل فروش مجدد باشد.
5- در مواردی که بحث نمونه سازی مطرح نیست (مثلا تولید و ...) مشتری موظف به سفارش نمونه و تست آن می باشد. سپس در صورت مطلوب بودن مشخصات سفارش تعداد گذاشته شود.
6- به خاطر تغییر موجودی انبار ناشی از سفارش و تامین مجدد، آژیکو ضمانتی بابت یکسان بودن صد درصدی مشخصات قطعه یا قطعات یک سفارش با سفارش قبلی همان قطعه یا قطعات ندارد.
7- در صورت رفتار نامطلوب یا فاحش قطعه نسبت به مشخصات ادعا شده در سایت به شرط تایید کارشناس آژیکو قطعه مورد نظر قابل مرجوع کردن می باشد.
8- برای یک سفارش فقط یک بار می توان درخواست مرجوعی ثبت نمود .
9- حداکثر زمان برای مرجوع کردن سفارش از لحاظ فنی یک هفته بعد از تحویل گرفتن سفارش می باشد.
در موارد ذیل امکان مرجوع شدن وجود ندارد :
باز شدن پک اصلی حتی بدون لحیم کاری و غیره.
1- اگر علت مرجوعی اشتباه خود مشتری (اشتباه در تهیه لیست سفارش) بوده باشد.
2- لحیم کاری یا خم شدن پایه های قطعات
 تغییر ظاهری قطعات
نحوه مرجوع کردن :
1- تماس با آژیکو و ثبت درخواست مرجوعی با ایمیل
2- بررسی درخواست و متعاقب آن بررسی و تماس با مشتری
3- در صورت نیاز مرجوع کردن و نهایتا انتظار برای تحویل سفارش مرجوع شده به آژیکو
4- بررسی و اعلام نظر کارشناس فنی آژیکو
5- در صورت تایید کارشناس فنی آژیکو هزینه قطعات به شماره مشتری عودت خواهد شد .